Christoffer
29/05/2026Bekreftet kjøper
5/5 stjerner
Gikk fra en 10-15 år gammel sykkel, det var på tide med en skikkelig oppgradering. Sykkelen ser helt fantastisk ut estetisk, og det er noe helt nytt for meg å ha både for- og bakfjæring som enkelt justeres via en spak på styret, samt en senkepinne. Sykkelen var enkel å montere, en liten ulempe er lakken som riper lett, men jeg må nok skaffe meg litt utbedringspinner og lappe litt her og der.
Passform:
--Innkjøpt størrelse:
MFarge:
Red


:format(webp))
:format(webp))
:format(webp))