Emelie
07/01/2024Bekreftet kjøper
1/5 stjerner
Dårlig kvalitet, hull i benet etter en dags bruk.
Passform:
normalInnkjøpt størrelse:
LFarge:
Tide/Gum



:format(webp))
:format(webp))
:format(webp))
Undertøysett i resirkulert polyester
4.2
9 vurderinger
1 vurderinger
1 vurderinger
0 vurderinger
2 vurderinger
Opplevd størrelse
Bekreftet kjøper
Dårlig kvalitet, hull i benet etter en dags bruk.
Passform:
normalInnkjøpt størrelse:
LFarge:
Tide/GumIkke gå glipp av vår
Opptil 50 % rabatt på klær, sko og utstyr.