Christoffer
29/05/2026Bekræftet køber
5/5 stjerner
Fra at være en 10-15 år gammel cykel var det tid til en seriøs opgradering. Cyklen ser helt fantastisk ud æstetisk, og det er noget helt nyt for mig at have både for- og bagaffjedring, der nemt justeres via et håndtag på styret, samt en dropper-sadelpind. Cyklen var nem at samle, en lille ulempe er lakken, der let ridser, men jeg bliver nok nødt til at få lavet lidt reparationspinde og lappe lidt hist og her.
Pasform:
--Købt størrelse:
MFarve:
Red


:format(webp))
:format(webp))
:format(webp))